قیمت فروش چرم بز طرحدار

قیمت فروش چرم بز طرحدار وابسته به عوامل بسیاری می باشد و هر محصول با توجه به درجه کیفیت و نوع برندی که دارد، از قیمت های متفاوتی برخوردار است. شهرهای بزرگ ایران، از برترین تولیدکنندگان هستند و انواع چرم بزی ساده و طرحدار اصل را به صورت عمده مستقیما در بازار به فروش می رسانند. توجه داشته باشید برای خرید عمده، قیمت محصولات بسیار مناسب بوده و کیفیت آن ها تضمین شده می باشد، پس همین حالا برای ثبت سفارشات عمده خود از طریق این مجموعه می توانید به هدف خود برسید.

قیمت فروش چرم بز طرحدار

کاربردهای ویژه چرم طبیعی

کاربردهای ویژه چرم طبیعی چرم ماده ای بادوام و انعطاف پذیر است که در اثر دباغی پوست خام و پوست حیوانات ایجاد می شود. امروزه از انواع چرم بزی هورس طبیعی مانند چرم بزی، گوسفندی، گاوی، سوسمار و… در تولید محصولات مختلف استفاده می شود، که از مهم ترین آن ها می شود به موارد زیر اشاره نمود:

  • کیف و کفش
  • پالتو و کاپشن
  • دستکش و کلاه
  • شلوار و کمربند چرم
  • کت و کروات
  • سایر لوازم جانبی مانند جا کلیدی و…

به طور کلی علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، از چرم برای تولید صندلی اتومبیل و صحافی کتاب نیز استفاده می شود. انعطاف پذیری چرم باعث می شود تا به شکل های مختلف شکل بگیرد. همچنین بسیاری از رشته های ورزشی مانند دستکش های بیس بال و توپ ها ها از چرم ساخته شده اند و در فوتبال مورد استفاده قرار می گیرند. بد نیست بدانید موتور سواران برای محافظت در برابر مشکلات جاده ای از کت های چرمی سنگین استفاده می کنند که دلیل آن مقاومت عالی چرم در برابر سایش و باد است.

بهترین انواع چرم برای کیف پول

بهترین انواع چرم برای کیف پول در خصوص بهترین انواع چرم برای کیف پول ابتدا باید با انواع چرم ها آشنا شوید، بیشتر چرم از پوست گاو ساخته شده است که حدود 65٪ از کل چرم تولید شده را تشکیل می دهد. حیوانات دیگری که مورد استفاده قرار می گیرند شامل گوسفند (حدود 13٪) ، بز (حدود 11٪) و خوک (حدود 10٪) هستند.

معمولا از چرم بز، گاو، سوسمار و … برای ساخت کیف پول های چرمی ساده و طرح دار استفاده می شود. چرم های طرحدار مانند پوست ماری و سایر مدل ها بیشترین کاربرد را در تولید محصولاتی مانند کیف و کفش دارند.

در نهایت از چرم استرینگ در کیف پول و کمربند بیشتر استفاده می شود، این چرم طبیعی بزی غالباً به رنگ سیاه رنگ و با برجستگی های ریز گرد و به شکل طبیعی برجستگی پشت حیوانات پوشانده شده است.

عرضه کنندگان چرم بز طرحدار

عرضه کنندگان چرم بز طرحدار عرضه کنندگان چرم طبیعی اصل در هنگام فروش اطلاعات بسیار کامل در اختیار مشتریان خود قرار داده است که افراد می توانند به راحتی با توجه به نیاز خود این محصول را تهیه کنند. بهتر است قبل از خرید اطلاعات کاملی در مورد انواع چرم طبیعی ایرانی به دست آورید، زیرا این محصول از نظر قیمت، کیفیت و حتی طرح و رنگ بندی دارای تنوع بالایی است.

عرضه چرم طبیعی طرح دار در کشور افزایش بسیار زیادی داشته است، زیرا این محصول یکی از با ارزش ترین محصولات صادراتی ایران محسوب می شود و کاربرد گسترده ای در تولید انواع کیف و کفش و … دارد.

توجه داشته باشید هزینه بسته بندی انواع چرم نیز بر روی قیمت نهایی محصول تاثیرگذار است و هزینه ها بر روی قیمت این محصول اعمال می شود. اما اگر به صورت عمده از این مرکز چرم بز طرحدار مورد نیاز خود را تهیه نمایید، می توانید با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت آن را در اختیار داشته باشید.

امروزه روش خرید اینترنتی از روش های محبوب و پر طرفدار در جهان است که علاوه بر صرفه اقتصادی، به کاهش ترافیک و آلودگی هوا کمک می کند و کمک مهمی به کمتر شدن آلودگی هوا می نماید. تیم ما اطمینان می دهد که با خرید تضمینی، راهی آسان برای خریداران ایجاد شده است و این محصولات از کیفیت عالی و قیمت مناسب برخوردار هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما