معتبرترین کارخانه تولید چرم مصنوعی در یزد

کارخانه چرم مصنوعی یزد، به عنوان یکی از معتبرترین تولیدکنندگان این محصول در کشور شناخته شده که توانسته نیاز تولید کنندگان منسوجات چرمی به این محصول را به خوبی برطرف نماید؛ همچنین این کارخانه با برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان خود به راحتی توانسته تمامی واسطه ها را حذف کرده و محصول را با قیمتی مناسب به فروش برساند که صادرات آن به کشورهای مختلف انجام شده و نرخ ترخیص کاری این محصول بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

معتبرترین کارخانه تولید چرم مصنوعی در یزد

آشنایی با انواع چرم مصنوعی

آشنایی با انواع چرم مصنوعی چرم مصنوعی، یکی از پر کاربرد ترین متریال به کار رفته در تولید انواع لباس، کیف و کفش بوده و نسبت به چرم های طبیعی قیمت مناسب تری دارد و از این رو بهترین جایگزین برای چرم طبیعی شناخته شده است. این محصول انواع مختلفی دارد که ما در اینجا نمونه های متنوع آن را با توضیحات کامل نام می‌بریم تا بتوانید بر حسب نیاز خود این محصول را خریداری کنید.

  • چرم اشپالت: ترکیبی از چرم طبیعی و مصنوعی است که رنگ بندی های متنوع دارد، این چرم حالت دو رو داشته و ظاهر پرز داری داشته که تقریباً ضخامت آنها بالا است.
  • چمن منفذ دار: از چرم های بسیار پرکاربرد بوده و همانطور که از نامش مشخص است، دارای منافذ گوناگونی است که اجازه تنفس به چرم را می دهد.
  • چرم های اکلیلی: یکی از مدل های متنوع دیگر بوده که بیشتر برای مصارف تزئینی تولید به کار گرفته شده و سطح براق و درخشان دارد که نسبت به فوم های اکلیلی بسیار بادوام تر است.
  • چرم پلی اورتان هم که با نام چرم pu شناخته می‌شود، جزو مدل های نرم و با ظرافت بالا بوده که به هیچ عنوان حساسیت زا نیست و ویژگی های خاص آن این محصول را در صنعت بسیار محبوب نموده است.
  • چرم وینیل هم از چرم هایی بوده که بیشتر در تولید جلد کتاب به دلیل انعطاف پذیری بالا استفاده می شود.

فروش انواع چرم مصنوعی در بازار یزد

فروش انواع چرم مصنوعی در بازار یزد فروش انواع چرم مصنوعی در بازار یزد، اصفهان، شیراز، تهران و سایر شهرهای کشور به نمایندگی ها انجام شده تا این مراکز بتوانند آن را به دست تمام مصرف کننده های ایرانی برسانند و به این ترتیب به تامین نیاز آن ها مبادرت می ورزند. شرکت هایی که مسئولیت فروش این محصول را بر عهده می گیرند، مراجعی هستند که با تولید کننده ها همکاری مستقیم برقرار می سازند و امکان ثبت سفارش و خرید بدون واسطه و کاملا مستقیم را برای تمام مردم فراهم می نمایند و به این ترتیب موجب کم شدن مخارج خرید آن ها می شوند؛ چرا که محصول مورد نظر را بدون در نظر گرفتن ارزش افزوده و با نرخ تولیدی عرضه می کنند.

خرید محصول از مراجع اصلی پخش آن می تواند یک فرصت عالی برای تمام مصرف کننده ها باشد و به کاهش یافتن هزینه های آن کمک کند، این مساله موجب می شود که قدرت خرید مردم بالاتر برود و استقبال بیشتری از چرم ایرانی به عمل آورند، در نتیجه رونق فروش آن هم افزایش پیدا می کند که این مساله در نهایت به نفع تولید کننده ها و فروشنده های محصول خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما