مرکز پخش چرم مصنوعی مرغوب

چرم مصنوعی مرغوب در واقع نوعی از چرم می باشد که شاید از لحاظ کیفیت و مرغوبیت به چرم خالص و طبیعی نرسد اما کیفیت های خاص خود را دارد و می تواند عملکرد و کارایی لازم را در تولید بسیاری از لباس ها و شلوار های چرمی داشته باشد و در مرکز پخش چرم مصنوعی مرغوب معمولا افراد کارشناس و متخصصی وجود دارند که در زمینه انتخاب و خرید چرم مصنوعی به شما مشتریان و خریدار ها می توانند مشاوره های بسیار خوبی ارائه نمایند.

مرکز پخش چرم مصنوعی مرغوب

معرفی انواع چرم مصنوعی

معرفی انواع چرم مصنوعی

باید گفت همه ما امروزه شاهد انواع بسیار گوناگونی از چرم های مصنوعی در مدل ها و طرح های متفاوت هستیم که به چند مورد از آنها اشاره می شود:

  1. چرم منفذ دار: در حقیقت تشخیص جنس و شکل ظاهری این نوع از چرم بسیار دشوار نیست و همان طور که از اسمش پیداست به چرم هایی اطلاق می شود که در بخشی از قسمت های آن، منفذ های ریز و درشتی مشاهده می شود و غالبا این نوع از چرم کاربرد بالایی در صنایع تولیدی ندارد اما در مصارف شخصی می توان گفت کاربرد خوبی دارد
  2. چرم اکلیلی: باید گفت رنگ ظاهری این نوع از چرم مصنوعی، به رنگ قهوه ای روشن می باشد و از مرغوب ترین و پرکاربرد ترین چرم های مورد استفاده شده در صنایع تولید پوشاک است چراکه کیفیت ساختاری بالایی نسبت به چرم های دیگر دارد
  3. چرم پلی اورتان: البته که این نوع از چرم را با نام چرم مصنوعی پی یو نیز می شناسند و بیشترین کاربرد را در صنایع تولید کفش های چرمی و صندل های چرمی دارد و این نوع از چرم هیچگونه حساسیت خاصی برای پوست انسان ندارد که همین مسئله باعث افزایش محبوبیت آن در بین صنعت کاران و مشتریان عزیز شده است
  4. چرم طرح دار: این چرم ها نیز به دلیل دارا بودن انواع طرح های گوناگون از استقبال خوبی در صنایع برخوردار بوده است و در بسیاری از وسایل تزئینی با چرم مصنوعی، کاربرد های بسیار زیادی دارد که این چرم ها نیز خود به دو دسته طرح دار ساده و طرح دار لوکس تقسیم بندی می شوند.

بازار فروش چرم مصنوعی مرغوب

بازار فروش چرم مصنوعی مرغوب

قطعا داغ بودن بازار چرم مصنوعی مرغوب می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد اما مهم ترین دلیل افزایش فروش و عرضه چرم مرغوب می تواند، مسئله کیفیت و مرغوبیت بسیار بالای چرم مصنوعی و نهایتا افزایش میزان تقاضای مشتریان و صنایع تولیدی باشد.

باید گفت قدرت بسیار بالای بازار فروش چرم مصنوعی مرغوب باعث شده است که این بازار علاوه بر تامین نیاز داخلی مشتری ها و خریدار ها، بتواند در بازار جهانی و آسیایی نیز حرف های بسیار زیادی برای گفتن داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما