قیمت چرم مصنوعی اکلیلی رنگی ارزان

در سال های اخیر در ایران طرفداران چرم مصنوعی افزایش یافته و مردم برای تامین پوشاک مورد نیاز خود از آن استفاده می نمایند. یکی از ویژگی های اصلی این کالا، حمایت از حقوق حیوانات بوده است. از این رو کارخانه های بسیاری به تولید این محصول پرفروش پرداخته اند که برخی از آن ها توانسته اند در کیفیت منحصر به فرد و بسیار مرغوب آن را در کل کشور به فروش برسانند. خریداران برای استعلام قیمت چرم مصنوعی اکلیلی از مراکز فروش معتبر آنها اطلاع حاصل می نمایند.

قیمت چرم مصنوعی اکلیلی رنگی ارزان

متفاوت ترین انواع چرم مصنوعی

متفاوت ترین انواع چرم مصنوعیچرم مصنوعی در چندین نوع مختلف وجود دارد و
همواره یک انتخاب محبوب و عالی برای تولید محصولات مبلمان و پوشاک می باشد. به دلیل
مزایای فراوان و خاصیت شکل پذیری بالایی که دارد از محبوبیت قابل توجهی برخوردار است.
در ادامه به چند نمونه از انواع چرم مصنوعی اشاره کرده ایم:

  • Pleather: اصطلاحی است که برای ماده کم هزینه ای استفاده می شود که در فرآیند ساخت وسایل در چرم مصنوعی محبوب است. این ماده نسبت به چرم واقعی نسبتاً سبک است و با استفاده از انواع پلاستیک ساخته شده است. متداول ترین مواد برای ایجاد پلیمر PVC و پلی اورتان هستند.
  • Naugahyde: نوعی از مواد پوشیده از وینیل با ویژگی هایی است که بسیار شبیه چرم واقعی به نظر می رسد. این چرم مصنوعی بیشتر برای پوشاندن مبلمان استفاده می شود، اما همچنین می تواند به عنوان یک انتخاب محبوب برای طیف گسترده ای از اسباب بازی ها، لباس ها و روکش صندلی های ضد آب شناخته شود. این لایه ای است که کاملاً شبیه چرم واقعی است و کاملاً نرم است.
  • چرم گیاهی: چرم وگان یک نوع کاملاً متداول از چرم مصنوعی است که در تولید کفش، پوشاک و لوازم جانبی محبوب است. محصولات متنوعی وجود دارد که می توان از آنها برای تهیه این نوع چرم استفاده کرد. محبوب ترین گزینه ها شامل پلی اورتان PVC، کاغذ، پنبه واکس، پنبه لعاب دار، پارچه و چوب پنبه است. در حالی که این پارچه خیلی دوستدار محیط زیست نیست.

دلایل مختلفی برای استفاده از چرم مصنوعی به جای  چرم واقعی وجود دارد. برای مثال، کالاهای تولید شده در این نوع چرم به طور قابل توجهی مقرون به صرفه تر هستند. به علاوه افراد زیادی وجود دارند که ترجیح می دهند از خرید وسایل چرمی طبیعی خودداری کنند زیرا این حیوان دوست تر هستند.

با این حال، این نوع چرم هنوز هم می تواند به گونه ای ساخته شود که کاملاً واقعی و مشابه چرم طبیعی به نظر برسد. در طی فرآیند تولید می توان تغییراتی در بافت، رنگ و دانه ایجاد کرد. این به ایجاد ظاهری کاملاً شبیه چرم اصلی کمک می کند. همچنین بسیار مقاوم تر است و دوام بیشتری در برابر ضربات خارجی دارد.

کاربرد چرم مصنوعی اکلیلی رنگی

کاربرد چرم مصنوعی اکلیلی رنگیامروزه انواع مختلفی از چرم مصنوعی موجود است که برای لباس، مبلمان، کیف و روکش صندلی اتومبیل استفاده می شود. چرم مصنوعی به دلیل داشتن ظاهر شیک، قابلیت انعطاف پذیری و همچنین امکان تجدید پذیری و تأثیر مثبت آن بر محیط، به طور فزاینده ای در بازارهای داخلی و خارجی رواج یافته است.
از آنجایی که افراد بیشتری برای خرید محصولات چرم مصنوعی را جایگزین چرم طبیعی می کنند، هر ساله حیوانات کمتری کشته می شوند و آلودگی کمتری از پردازش آن حیوانات ایجاد می شود.

یکی از پرکاربردترین انواع این محصول، چرم مصنوعی اکلیلی است، که مزایای فراوانی دارد که برخی از آنها به قرار زیر است:

  • دارای مقاومت و دوام بالا به طبع طول عمر بسیار
  • خاصیت درخشندگی فوق العاده
  • سطح برق
  • تنوع بی‌نظیر در رنگ ‌پذیری از جمله قرمز، طلایی و نقره ای
  • کاربرد در تولید روکش مبلمان، انواع پوشاک به خصوص کیف و کفش 

از آن جایی که در عصر اطلاعات و تخصص قرار داریم می بایست در مورد تکنولوژی و امکانات و محصولات نوین آگاهی کسب نماییم. به علاوه نیازها بر مبنای اطلاعات کافی تعریف و برآورده می شود. بنابراین جهت اطلاع از خصوصیات فنی و کارایی بهترین نوع چرم مصنوعی رنگی توصیه می شود، از یک کارشناس متخصص مشورت گرفته تا شما را در انتخاب کالا مطلوب و کارا یاری نماید.

چگونگی سفارش ارزانتر چرم مصنوعی اکلیلی

چگونگی سفارش ارزانتر چرم مصنوعی اکلیلیروش های گوناگونی برای تهیه این محصول پرمصرف وجود دارد که خریداران بسته به سلیقه، نوع نیاز، دسترسی و بودجه خود می توانند از یکی از آن ها استفاده نمایند. همچنین امروزه بسیاری از مردم به دنبال مراکز فروش این نوع چرم در کیفیت مناسب و دوام و ماندگاری بالا می باشند. در این میان برخی از تولیدکنندگان چرم مصنوعی ایرانی توانسته اند با عرضه هر چه با کیفیت تر آن، گوی سبقت را ربوده و از رقبای داخلی خود پیشی بگیرند و سهم بزرگی از این بازار را به خود اختصاص دهند.

تامین کنندگان این نوع محصول پرفروش برای خریداران عمده تخفیفات شگفت انگیزی در نظر گرفته اند تا بتوانند رضایت مشتریان خود را در خرید از آن ها جلب نمایند و سهم بیشتری در این تجارت داشته باشند. لذا مشتریان می توانند با شناسایی شرکت های عرضه کننده و تولیدات مراکز فروش مختلف از لیست به روزترین قیمت چرم مصنوعی اطلاع یابند. سپس با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت چرم متناسب با محصول تولیدی خود را خریداری نمایند.

بدیهی است عرضه کنندگان بسیاری در شهرهای مختلف به توزیع و فروش این نوع چرم پر تقاضا در کیفیتی درجه یک و فوق العاده پرداخته اند. 

از این رو اگر فروشنده این کالا بوده و یا به دنبال راه اندازی کسب و کاری سودآور و پویا هستید، سرمایه گذاری در بخش چرم اکلیلی می تواند انتخابی موثر در سودآوری برای شما باشد. از این رو توصیه می شود ابتدا نیاز مشتریان خود را شناسایی نمایید و سپس آن را به صورت عمده خریداری نمایید. 

نحوه تعیین قیمت چرم مصنوعی در ایران

نحوه تعیین قیمت چرم مصنوعی در ایراندر دهه ی اخیر افزایش میزان تقاضا برای این نوع چرم به قدری بوده که تولیدکنندگان را بر آن داشته که با ساخت هر چه با کیفیت تر این محصول جایگاه ویژه خود را در بازار آن پیدا کنند به گونه ایی که سالانه حجم انبوهی از آن را به کشورهای منطقه صادر می نمایند. حتی نوع ایرانی آن به راحتی می تواند با نوع خارجی آن رقابت کنند.

از آنجایی که برخی مواد اولیه مورد استفاده در ساخت این چرم، وارداتی بوده با نوسانات نرخ ارز قیمت آنها دستخوش تغییراتی می شود و به طبع بر روی قیمت تمام شده ی کارخانه ها نیز تاثیرگذار خواهد بود.

به طور خلاصه وقتی بدانیم بهترین تولید کننده این قبیل چرم ها کجا است به طبع برای راهنمایی در خرید پرس و جو می کنیم تا برای خریداران شهر خود، بهترین انتخاب را کرده باشیم. از این رو نمایندگی های معتبر برای استعلام قیمت آن و اطلاع مشخصات آن بسیار مفید می باشند.


دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما