فروش چرم مصنوعی ساده

چرم مصنوعی یکی از انواع پارچه می باشد که به دلیل صرفه اقتصادی از چرم اصل بیشتر کاربرد دارد، این نوع چرم از دوام بالایی برخوردار است و کاربرد های زیادی دارد، ازجمله در تولید مبلمان، صندلی، انواع لباس و غیره . مصارف زیاد این نوع پارچه باعث شده، فروشندگان بیش تر از پیش به آن توجه کنند و با عرضه چرم مصنوعی عمده یا به طور کلی به صورت چرم مصنوعی ساده به نیاز خریداران به این محصول پاسخ دهند.

فروش چرم مصنوعی ساده

موارد استفاده از چرم مصنوعی ساده

موارد استفاده از چرم مصنوعی ساده چرم مصنوعی از پلی استر متراکم ساخته شده است و به طور کلی دو ماده اصلی در تولید آن پلی اورتان و وینیل است که با همین نام های تخصصی شناخته می شود، استفاده از مواد با مقاومت بالا در تولید چرم مصنوعی باعث شده، چرم مصنوعی مبل، صندلی، پاف ها به دلیل نیاز به دوام بالا، با مقاومت بیشتر تولید گردند، علاوه بر این چرم مصنوعی دارای ویژگی های دیگری است که به اختصار به آنها می پردازیم:

  • همان طور که میدانید چرم اصل از قیمت بالایی برخوردار است ، به همین جهت صرفه اقتصادی چرم مصنوعی ساده باعث شده خریداران به آن توجه بیشتری کنند، زیرا قیمت و هزینه های اضافی در خرید چرم ساده مصنوعی و به طور کلی هر کالایی حرف اول را میزند.
  • جنس پلی استر چرم مصنوعی باعث شده دوام و ماندگاری بالای داشته باشد و این جنس آن، به نوعی باعث ضد رطوبت بودن آن می شود، در نتیجه گزینه ی مناسبی برای تولید انواع لباس های پاییزی و زمستانی میگردد.
  • به دلیل مصرف بالای آن و استقبال از تنوع در رنگ وطرح های مختلف در این مدل چرم ، تولید کنندگان بیش تر از پیش در تولیدات خود نوآوری به خرج می دهند و طرح و رنگ زیادی در محصولات خود به کارمی برند که این امتیاز برای چرم های اصل، امکان پذیر نمی باشد، اما از جمله این طرح های جدید، چرم مصنوعی حصیری، مشبک، نقش برجسته و غیره می باشد.
  • در دوخت لباس با چرم های مصنوعی ، خیاط مانور بیشتری بر روی پارچه دارد، کار برای او نسبت به چرم اصل راحت تر است،زیرا جا ماندن جای سوزن در این نوع پارچه بسیار کمتر از چرم اصل می باشد.

قیمت چرم مصنوعی ساده ارزان

قیمت چرم مصنوعی ساده ارزان این مرکز یکی از پخش کنندگان چرم مصنوعی می باشد ، که همواره در تلاش است با تولید و توزیع بهترین و باکیفیت ترین چرم مصنوعی و قیمت مقرون مصرفه همواره رضایت مشتری را جلب نماید.

اما باید درنظر داشت این مجموعه هیچوقت کیفیت تولیدات خود را از هر نظر با مقوله ای دیگر برابر نمی داند و این یک دلگرمی و اعتماد و اطمینان برای خریدار خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما