فروش چرم طبیعی گاومیش

یکی از بهترین انواع چرم های طبیعی مربوط به گاومیش است که از آن برای تولید محصولات مختلف چرمی استفاده می شود؛ این چرم کیفیت بی نظیری دارد و فروش آن توسط فروشنده این محصول صورت می گیرد و خریداران می توانند به هر تعداد از این چرم طبیعی گاومیش برای خود درخواست دهند و آن را در آدرس مورد نظر خود با بهترین کیفیت و نازلترین قیمتی که ممکن است تحویل بگیرند و از آن استفاده کنند.

فروش چرم طبیعی گاومیش

مشخصات بهترین چرم طبیعی گاومیش

مشخصات بهترین چرم طبیعی گاومیش انواع چرم طبیعی گاومیش از چرم های منحصر به فرد و استثنایی برای ساخت محصولاتی همچون کمربند و تسمه های صنعتی است همچنین در تهیه لوازم سوارکاری نیز از آن استفاده می‌شود.

این محصول ضخامت بیشتری از انواع مختلف چرم ها دارد به گونه‌ای که حداقل ضخامت آن و ۴ میلی متر می باشد که طرح های روی این چرم تکراری نیستند؛ بخش پشتی این چرم حالت کرک دار دارد و بوی چرم می تواند اصل بودن آن را به راحتی نشان دهد.

این چرم به صورت کامل دباغی شده است و از مشخصات بهترین چرم این است که ضخامت این محصول در بخش‌های مختلف آن تفاوت زیادی با هم ندارد همچنین از رنگ یکنواخت و یکدستی برخوردار است و در این چرم پارگی و زدگی دیده نمی شود.

این چرم طبیعی بودن با وجودی که ضخامت زیادی دارد همچنان از نرمی ویژه‌ای برخوردار است و به طور معمول در دو رنگ مشکی و قهوه ای می توان آن را تهیه نمود که برای تهیه محصولات چرمی در این دو رنگ مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت چرم طبیعی گاومیش اصل

قیمت چرم طبیعی گاومیش اصل چرم گاومیش به علت کیفیت بالایی که دارد و محصولات منحصر به فردی که از آن ساخته می‌شود از چرم های پرطرفدار است و برخی از بادوام ترین محصولات چرمی از قبیل صندل های راحتی، زیره کفش و برخی از تسمه های صنعتی را از آن می سازند.

قیمت این چرم بستگی به کیفیت آن دارد و هر چه چرم مذکور سالم تر باشد و ضخامت یکنواخت بیشتری داشته باشد می‌توان انتظار داشت که قیمت آن بیشتر باشد.

برای اطلاع دقیق از قیمت عرضه چرم گاومیش می توان مستقیماً با فروشنده آن از روش‌های مختلف ارتباط برقرار کرد و اطلاعات مورد نیاز در مورد این چرم را به دست آورد که مهمترین آنها کیفیت محصول و قیمت آن است؛ قیمت این چرم بر اساس میزان سفارش متفاوت باشد به گونه‌ای که هر چه تعداد سفارش این محصول بیشتر باشد قطعاً فروشنده می تواند با قیمت ارزان تری آن را ارائه کند و به این ترتیب ارزان‌تر در اختیار مشتریان قرار گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما