فروش بدون واسطه چرم طبیعی در بازار قم

فروش چرم طبیعی در قم به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می شود؛ فروش بدون واسطه به دلیل آنکه پل مستقیمی بین تولید کننده و خریدار می باشد در کاهش قیمت نهایی محصول تاثیر موثری دارد، در بازار و مراکز فروش چرم طبیعی در قم، انواع چرم با کیفیت و درجه یک با مناسب ترین قیمت به فروش می‌ رسد.

چرم طبیعی در قم به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارد توانسته در بازار های خارجی متقاضیان بسیاری را به خود جلب نماید. صادرکنندگان چرم طبیعی به کشورهای دیگر از یک ترخیص کار مجرب که از صفر تا صد صادرات اطلاع دارد استفاده می‌ کنند.

فروش بدون واسطه چرم طبیعی در بازار قم

بررسی اجمالی انواع چرم طبیعی

بررسی اجمالی انواع چرم طبیعی چرم طبیعی موجود در بازار، که در انواع متنوعی به فروش می‌ رسد، براساس سه معیار تقسیم بندی میشود از جمله: براساس نوع آن، براساس جنس و براساس نوع دباغی ، که هر کدام از آنها نیز به انواع مختلفی تقسیم میشوند.

چرم طبیعی به سه نوع: سبک ، سنگین و نیمه سنگین تقسیم میشود، چرم سبک به دلیل نازکی، سبک می‌باشد و برای تولید لباس، دستکش و پالتو از آن استفاده می شود؛ چرم طبیعی سنگین که مقاومت بالایی دارد، مرغوب ترین نوع آن می‌ باشد و در ساخت تسمه ماشین و زیره کفش از آن بهره می برند؛ چرم نیمه سنگین که از پوست شترمرغ و کوروکودیل است کمیاب می‌ باشد.

چرم طبیعی بر اساس جنس به دسته های مختلفی از جمله: میلینگ، اشبالت و شرانگ تقسیم بندی می شود، چرم میلینگ از پوست گاو گوسفند بدست می‌ آید که یک طرف آن صاف و طرف دیگر آن پرز دار می‌ باشد‌؛ چرم اشبالت، قسمتی از پوست گاو است که هردو طرف آن پرز دارد؛ چرم شرانگ نیز به دلیل نوع بافت آن متمایز می باشد.

چرم طبیعی از نظر نحوه دباغی به انواع مختلف از جمله: کرومی، ترکیبی، گیاهی، آلدهیدی، پوست خام و آلومی تقسیم بندی می شود که تفاوت آن به دلیل مواد استفاده در دباغی آنها می‌ باشد.

قیمت باورنکردنی چرم طبیعی جدید در بازار قم

قیمت باورنکردنی چرم طبیعی جدید در بازار قم انواع گوناگون چرم طبیعی در بازارهای قم، با قیمت های باور نکردنی عرضه می شود، خریداران محترم برای خرید انواع چرم طبیعی با قیمت استثنایی می‌ توانند به مراکز فروش در سراسر قم مراجعه نمایند و متقاضیانی که در سایر نقاط مختلف کشور زندگی می کنند با خرید غیر حضوری از طریق سایت های معتبر اینترنتی، محصول مورد نیاز خود با ارزانترین قیمت تهیه می کنند.

قیمت مناسب و ارزان، تنها مشخصه چشمگیر انواع چرم طبیعی نمی باشد، چرم طبیعی موجود در بازارهای قم از با کیفیت ترین و مرغوبیت ترین نوع آن می باشد و فروشندگان در هنگام فروش، این محصول را با تضمین کیفیت و تضمین قیمت به خریداران عرضه می‌کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما