توزیع انواع چرم گاوی ضخیم

چرم یکی از پردوام‌ترین مواد است که از پوست حیوانات مختلف تهیه می‌شود. در این میان، از معمول‌ترین و پرکاربردترین چرم‌های مصرفی، چرمی است که از پوست گاو به دست ‌می‌آید و محصولات زیاد و متنوعی با آن تولید می‌شود. چرم بدست آمده از پوست گاو بالغ به عنوان پرکاربردترین انواع چرم شناخته می‌شود. چرم گاوی نرم و ضخیم است و در برابر خراشیدگی مقاوم است. می توانید انواع چرم گاوی ضخیم را با ضخامت‌ها و رنگ‌های مختلف و با بهترین کیفیت در این مجموعه تهیه کنید.

توزیع انواع چرم گاوی ضخیم

معرفی کامل چرم گاوی ضخیم درجه یک

معرفی کامل چرم گاوی ضخیم درجه یک

بسیاری از عوامل محیطی از جمله شرایط آب و هوایی، شرایطی که حیوان در آن نگهداری می‌شود و نحوه برخورد با حیوان در درجه و کیفیت چرم تولید شده تاثیر می‌گذارند. ویژگی‌های برتر چرم گاوی ضخیم و درجه یک آن را به ماده اولیه مناسبی برای تهیه انواع محصولات مختلف مانند کمربند، لباس، روکش مبل، کفش،کیف دستی، کلاه دامداری، کیف پول، غلاف چاقو، زین اسب و انواع وسایل تزیینی تبدیل کرده است.

در ادامه با برخی از ویژگی‌های برتر این چرم آشنا می‌شویم:

  • از چرم حیوانات دیگر ضخیم تر و قوی تر است و احتمال ترک خوردگی کمتری دارد و ساختار فیبری قوی و پیچیده‌ای دارد.
  • این چرم انعطاف پذیری بسیار خوبی دارد و برای استفاده در ابزار و وسایل روزانه بسیار کاربردی است.
  • در برابر نفوذ آب و مایعات مقاوم است و در تماس با رطوبت کیفیت خود را حفظ می‌کند.
  • محکم است و به راحتی پاره نمی‌شود.
  • ظاهر سالمی دارد و بر روی آن اثری از بریدگی یا گندیدگی دیده نمی‌شود.
  • در برابر اشعه ماورا بنفش مقاوم است.
  • سرما و حرارت تاثیری بر کیفیت آن نمی‌گذارد.
  • با گذر زمان مرغوبیت خود را حفظ می‌کند.
  • با وجود سفت و محکم بودن، در اثر خم شدن ترک بر نمی‌دارد و نرم است.

چرم گاوی ضخیم، به خاطر ضخامت و استحکام خود، دست هنرمند و استادکار را باز می‌گذارد تا با ابزار بر روی آن کار کند و محصولی ایده‌آل را تولید کند. همچنین، ضخامت چرم گاوی ضخیم متغیر است و در رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شود تا مشتری بنا به نوع استفاده و سلیقه خود، مدل مطلوب را به کار ببرد.

فروشنده برتر چرم گاوی ضخیم

فروشنده برتر چرم گاوی ضخیم این مجموعه با توزیع انواع چرم گاوی مرغوب و با کیفیت در ضخامت‌های مختلف و رنگ‌های متنوع تمام تلاش خود می‌کند تا به نحو احسنت پاسخگوی نیاز مصرف کننده باشد و مشتری بتواند محصول مد نظر خود را در این مجموعه تهیه کند و با خرید از فروشنده برتر چرم، از کیفیت و تنوع محصولات اطمینان داشته باشد و خریدی رضایت‌بخش را از این مجموعه تجربه نماید. مصرف کنندگان می‌توانند برای سفارش و خرید انواع چرم گاوی ضخیم به وب سایت مراجعه کنند یا از طریق راه‌های ارتباطی موجود سفارش خود را ثبت نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما