قیمت چرم کیفی پارس

شرکت های زیادی در ایران فعال می باشند که اقداماتی مناسب در راستای تولید چرم مصنوعی اعلا را به ثمر رسانده اند، برای مثال می توان چرم پارس را نام برد که متعلق به شرکتی تحت همین نام بوده و از لحاظ کیفیت، تنها کمی با چرم های طبیعی فرق دارد. اما در مجموع مرغوبیت اعلایی را به همراه دارد. حال اگر تصمیمتان خرید چرم کیفی پارس بوده و خواهان اطلاع از قیمت چرم کیفی مذکور هستید، خوب است بدانید که نرخ این محصول با توجه به تنوع بالای آن متفاوت است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

شما می توانید از سفارش کفش چرم پسرانه که کالایی بسیار با کیفیت و پر طرفدار است استفاده کرده و انواع رنگ های این محصول را با قیمتی بسیار مناسب خریداری و استفاده نمایید.

قیمت چرم کیفی پارس

چرم کیفی چه مشخصاتی دارد؟

چرم کیفی چه مشخصاتی دارد؟ چرم را می توان یکی از محصولات ارزشمند و درخور معرفی کرد که امروزه محصولات چرمی پر تنوع و گسترده ای را به مدد آن تولید می نمایند.
همانطور که میدانید چرم به طور کلی دو طیف را شامل گشته که در یک طرف آن چرم مصنوعی و در سمت دیگر چرم طبیعی قرار دارد که با تکیه بر آنها محصولات چرمی زیبا و مرغوبی را شکل می دهند.
یکی از همین محصولات که با استفاده از چرم تولید گشته و زیبایی و کیفیت بی حدی را در خود جای داده، چرم کیفی است که با آن کیف های زنانه و مردانه متعددی را تولید کرده و عرضه می سازند.

چرم طبیعی که در کفش چرم فرزین به کار رفته شده از گذشته تا به الان به وفور توسط انسان استفاده می شود که فواید بسیار زیاد این محصول سبب پرکاربرد بودن آن است.

در ادامه می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که چرم کیفی چه مشخصاتی دارد؟ با ما همراه باشید:

  • یکی از مشخصه های بارزی که در چرم کیفی مشاهده شده و البته اختصاص به یک چرم مرغوب دارد، جنس نرم و منعطف آن می باشد.
  • انواع دوخت را می توان به راحتی و بدون دردسر روی این کیف انجام داد.
  • بسته به اینکه از نوع چرم دباغی شده یا چرم خام باشد، می توان سطوح مات و براق را در آن مشاهده کرد.
  • انواع چرم ساده، چرم طرح دار، چرم طرح برجسته، سبک و سنگین از دیگر تقسیم بندی هایی هستند که درباره چرم کیفی می توان انجام داد.

توزیع چرم کیفی پارس

توزیع چرم کیفی پارس چرم کیفی پارس را می توان یکی از باکیفیت ترین و ارزشمندترین چرم های موجود در بازار معرفی کرد که با آن کیف های شکیل، زیبا، باوقار و در خور شان و منزلت افراد خوش سلیقه را تولید کرده و تقدیمشان می سازند.
این محصول توسط یک شرکت مجرب، متخصص و زبده که مجهز به بهترین خطوط تولید و مجهزترین ماشین آلات تولیدکننده می باشد، ساخته شده و یک انتخاب برازنده برای صنایعی است که در حوزه تولید کیف چرم مشغول به فعالیت اند.

با همه این اوصاف اگر تصمیم خود برای سفارش عمده چرم پارس را گرفته اید، می توانید همین حالا و از طریق بزرگترین مرکز توزیع چرم کیفی اقدام کرده و در آخر از چرم هایی متنوع با این عناوین بهره مند شوید:

  1. چرم کیفی پایتون لوکس پارس: در رنگ های طوسی روشن، قرمز یخچالی، سبز، کرم و …
  2. چرم دلارو پارس: در رنگ های بادامی، آبی کاربنی، گلبهی، نارنجی و …
  3. چرم پلازا: مشکی، لیمویی، پرتقالی و …
  4. پیتون: نسکافه ای، کرم استخوانی، قرمز و …
  5. دراگون: کالباسی، عسلی، طلایی و …
  6. لئوپارد: سفید، مسی و نباتی
  7. پرادا: گندمی، طوسی، سبز و …

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما