بورس چرم مصنوعی سوزنی رنگی مرغوب

بورس چرم مصنوعی سوزنی مانند سایر چرم، رنگ های مختلفی را داراست. چرم های سوزنی دارای دو نوع مرغوب و نا مرغوب هستند البته بعضی از انواع چرم های سوزنی هم هستند که کیفیت میانه ای دارند. چرم سوزنی همانطور که از نامش پیداست به چرمی گفته می شود که دارای طرحی سوزن مانند است یعنی انگار در همه جای چرم سوزن فرو کرده باشند و در آورده باشند، شکل منحصر به فرد این چرم ها نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است و افراد با سلیقه های مختلف آن را می پسندند. در این مقاله بیشتر به روش های خرید چرم مصنوعی و چرم مصنوعی مرغوب و نامرغوب می پردازیم:

بورس چرم مصنوعی سوزنی رنگی مرغوب

متنوع ترین رنگ های چرم مصنوعی سوزنی

متنوع ترین رنگ های چرم مصنوعی سوزنیوقتی به خرید چرم ها می پردازیم بحث در مورد رنگ آن ها نیز مطرح می شود. چرم مصنوعی سوزنی تمام طیف های رنگ را داراست و افراد با سلیقه های مختلف اقدام به خرید رنگ های مختلفی از این چرم می کنند. برای مثال می توان گفت چرم سوزنی در طیف رنگ آبی دارای رنگ های آبی کمرنگ، آبی آسمانی، آبی پر رنگ، آبی نفتی، سورمه ای و … است، این چرم در طیف رنگ قرمز دارای قرمز، قرمز پر رنگ، زرشکی، عنابی و … است. به طور خلاصه می توان گفت هر سلیقه ای که در مورد رنگ شناسی دارید چرم مصنوعی با رنگ های مختلف خود می تواند نیاز های شما را مرتفع سازد.

از کجا بهترین چرم مصنوعی سوزنی مرغوب بخریم؟

از کجا بهترین چرم مصنوعی سوزنی مرغوب بخریم؟سوال که برای خیلی از افراد پیش می آید این است که چرم مصنوعی را از کجا تهیه کنیم؟ جواب این سوال از این نظر اهمیت دارد که اگر چرم مصنوعی را از مکان های مطمئن خریداری نمایید می توانید نسبت به کیفیت و قیمت آن اطمینان خاطر داشته باشید و به اصطلاح سرتان کلاه نرود.

چرم مصنوعی در جاهای مختلفی کاربرد دارد از این چرم در دوخت و تولید کیف، کفش، کیف پول، کیف لوازم آرایش و … استفاده می شود اما استفاده از این چرم در جاهای خاصی نظیر ندارد، برای مثال استفاده از چرم مصنوعی سوزنی برای روکش صندلی های خودرو بی نظیر است، برای دوخت روکش صندلی های خودرو با کیفیت عالی یا از چرم سوزنی به صورت تکی استفاده می کنند و یا از ترکیبی از چرم سوزنی با سایر چرم ها استفاده می شود.

برای خرید چرم مصنوعی سوزنی مرغوب بهتر است به مکان های شناخته شده مراجعه کنید. در این مورد می توانید با اقوام و آشنایان خود مشورت کنید و یا در سایت های اینترنتی به جست و جو بپردازید. اگر بعد از جست و جو به نتیجه ای نرسیدید می توانید از طریق نکات زیر چرم سوزنی را خریداری کنید که از کیفیت عالی بر خوردار باشد:

نکات مهم در انتخاب چرم مصنوعی سوزنی

نکات مهم در انتخاب چرم مصنوعی سوزنیهمانطور که گفته شد چرم مصنوعی سوزنی در رنگ های مختلفی تولید می شود اما این را می توان ویژگی تمام چرم ها دانست، برای انتخاب چرم سوزنی با کیفیت عالی باید توجه داشته باشید که کیفیت رنگ چرم باید بسیار عالی و بالا باشد، برخی از انواع چرم های سوزنی وقتی در معرض نور مستقیم خورشید قرار می گیرند رنگ پریده می شوند. تابش مستقیم نور خورشید روی صندلی های خودرو امری اجتناب ناپذیر است. اما سوال این است که چگونه می توانیم از کیفیت رنگ اطمینان حاصل کنیم؟ بهترین راه برای اطمینان از این موضوع این است که هنگام خرید چرم سوزنی تکه ای کاغذ سفید در دست داشته باشید و به آرامی روی چرم سوزنی مورد نظرتان بمالید. به کاغذ نگاه کنید اگر کاغذ همچنان سفید مانده بود می توان نتیجه گرفت که کیفیت چرم سوزنی بالاست اما اگر چرم به کاغذ رنگ پس داد نتیجه می گیریم که چرم از نوع مرغوبی نیست و کیفیت بالایی ندارد.

نکته ی دیگری که در مورد چرم های سوزنی خیلی مهم است این است که این چرم بایدانعطاف پذیری بالایی داشته باشد. اگر چند بار چرم را تا کنید و آن را نگاه کنید نباید رد تا روی چرم افتاده باشد، اگر رد تا روی چرم بیفتد چرم از انواع مرغوبی نیست.

چرم سوزنی را بکشید، اگر چرم سوزنی مرغوب باشد بیش از حد کش نمی آید اگر چرم بیش از حد کش آمد نشان دهنده ی بی کیفیتی آن است. شاید در نگاه اول بگویید کش آمدن برای چرم باعث می شود برای مثال در تولید لباس چرمی بتوانیم آن را کمی تنگ تر و به اصطلاح فیت بدنمان بگیریم. درست است که از اول لباس را فیت بدن خودتان می دوزید اما به مرور زمان لباس کش می آید و لبه های آن به سمت پایین می افتد و شکل ظاهری خوبی نخواهد داشت.

در مورد چرم طبیعی ضخامت در بخشی و نازکی در بخشی دیگر از چرم نشان از کیفیت بالای محصول دارد زیرا پوست حیوان نیز در جایی کلفت و در جایی نازک تر است. اما در مورد چرم مصنوعی می توان گفت چرم مصنوعی باید یکدست و بدون کلفتی در نقطه ای و نازکی در نقطه ی دیگر باشد چرا که نشان دهنده ی کیفیت بد و پایین چرم مصنوعی خواهد بود.

برخی از انواع چرم های سوزنی دارای آستر در پشت خود هستند، دقت به کیفیت آستر یکی دیگر از مواردی است که در کیفیت چرم سوزنی تاثیر داشته باشد. اگر چرم سوزنی از کیفیت بالایی برخوردار باشد مسلما با استفاده از آستر بی کیفیت، کیفیت چرم را زیر سوال نخواهند برد.

خرید چرم مصنوعی سوزنی از بورس محصولات چرمی

خرید چرم مصنوعی سوزنی از بورس محصولات چرمیاگر در اینترنت جست و جو کنید می توانید تمام محصولاتی که با چرم مصنوعی سوزنی تولید شده اند را مشاهده کنید. افرادی که از چرم مصنوعی سوزنی استفاده کرده اند می توانند بهترین چرم مصنوعی را به خوبی تشخیص دهند زیرا برخی از مشکلات چرم ها در هنگام دوخت و استفاده از آن خود را نشان می دهد، بنابراین می توان نتیجه گرفت خرید چرم خام از افرادی که از چرم برای تولید محصولات استفاده کرده اندبهتر و به صرفه تر است زیرا آن ها از نقاط قوت و ضعف چرم خود به خوبی آگاهی دارند.

برای خرید چرم با کیفیت می توانید به سایت ما مراجعه کنید و انواع رنگ های چرم مصنوعی را مشاهده کرده و به صورت اینترنتی اقدام به سفارش کنید و یا با همکاران ما در سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما